marți, 30 octombrie 2012

„Îţi deschizi mâna şi saturi după dorinţă tot ce are viaţă”. (Psalmul 145:16)


Numărul speciilor vieții din adâncuri, de pe pământ sau
de sub pământ, nimeni vreodată nu le va putea socoti cu excepţia Creatorului lor.
Mi-a atras atenția expresia extraordinară: „saturi după
dorinţă tot ce are viaţă”.
Miliardele de fiinţe înseamnă miliarde de dorinţe. Ca Cineva să poată împlini toate dorințele posibile este un lucru nu numai extraordinar, dar și adevărat.
Deși par banale unele dorinţe, nu voi uita vinul dulce
pe care l-am servit la familia Stoia și mustul special servit  la sora Brândușa (Chicago).
Recomand două versete tuturor copiilor lui Dumnezeu,
versete care în viața mea împreună cu Dumnezeu, de aproape 70 de ani, au funcționat:
„Doamne, toate dorințele mele sânt înaintea Ta”.
(Psalmul 38:9)
„Domnul să-ți fie desfătarea și El îți va da TOT ce-ți
dorește inima”. (Psalmul 37:4)
Am avut dorința să văd locurile Biblice și aproape că pe
toate le-am văzut. America are multe locuri frumoase pe care le-am văzut chiar dacă nu au legătură cu Biblia sânt istorice. Mi-au plăcut florile; însă florile Carmelului cu cele nouă trepte, teritoriul religiei Bahai, întrec grădinile de flori din Paris Versaille. Am dorit să văd Niagara, biserica de cristal Los Angeles, Hollywood-ul, San Francico, Sacramento, Parcul Național, Sekoia, Las Vegasul, parcul Zoo San Diego, Marele Canion Colorado, Statuia Libertății, Gemnele din New-York, Turnul Eifel, Sena, Louvre, Montparnase, Muzeul lui Brâncuș din Paris, Notre Dame, Sacre, Coeur, Strasburgul, Viena, Berlinul, Buda-Pesta, Vaticanul, Catedrala Sf. Petru Roma (în Adriatica am făcut un botez nou testamental), cele 7 Biserici din Asia mică, Araratul, Marea Moartă cu telefericul în Masada, Ierihonul,  muntele Pisga locul unde a fost îngropat Moise,  Cisiordania, Betleemul, toți munții lui Israel, Iordanul Marea Galileii, Ierusalimul, Tesalonicul, muntele Athos, Patmosul și peștera unde s-a scris Apocalipsa, călătorie pe malul Nilului, Piramidele, Sfinxul, Muzeul Egiptului cu mumiile sale, Gosenul, Elimul, Sinaiul Marea Roșie unde am făcut două boteze nou testamentale, Canalul de Suez etc.
Domnul şi numai EL împlinește după dorință nu numai
nevoia de hrană, ci orice dorință care este plăcută lui Dumnezeu! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu