vineri, 17 februarie 2012

Veţi fi ca gura Mea.


« Dacă veţi despărţi ce este de preţ de ce este fără preţ, veţi fi ca gura mea ». Ieremia 15 –19.
            În fiecare clipă, noi suntem în faţa opţiunilor sau a alegerii, fie că ştim sau nu, fie că vrem sau nu. Ce voi face în clipa următoare eu decid în clipa prezentă.
Este cred cea mai mare provocare şi doresc ca din această clipă această informare să producă o transformare radicală.
            Ce este mai frumos ce este mai curat, ce provocare extraordinară, de a fi prin comparaţie ca gura Mea zice Domnul, numai dacă vom despărţii ce este de preţ de ce este fără preţ. Iată modelul preţuirii. Fiindcă ai preţ în ochii Mei şi te iubesc de aceea dau oameni pentru tine şi popoare pentru viaţa ta Isaia 43-4.
            Suntem înconjuraţi de ce nu are preţ dar deseori nu facem ce spune Cuvântul. Două lucruri au cel mai mare preţ. Domnul Isus şi tot ce este legat de dânsul şi oamenii lumea pentru care a murit. Ni se cere nu numai să le deosebim,  ci să le şi despărţim.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu