vineri, 13 ianuarie 2012

IMPORTANȚA ORDINEI CUVINTELOR.Ioan 13.13-14.

„Voi mă numiți învățătorul și Domnul vostru și bine ziceți că sunt, dar dacă Eu Domnul și Învățătorul v-am spălat picioarele, și voi trebuie să faceți la fel„
Lecția cea mare pe care ne-o dă Domnul Isus în această împrejurare, este importanța ce trebuie dată cuvintelor noastre deoarece din cuvintele noastre vom fi judecați, sau scoși fără vină.
Voi ÎMI ziceți învățător și domn și e adevărat, dar ordinea este greșită deoarece Eu sunt întâi Domn și apoi Învățător, deoarece Iuda Ma considerat numai învățător și de aceia M-a vândut.
Pentru mulți această inversare poate fi fatală deoarece pe planeta aceasta sunt mulți învățători începând cu Buda, Confucius, Mahomed Dalai-Lama, Bahai, Mormon etc. dar Domn în adevăratul sens al Cuvântului este numai Unul singur, Domnul Isus.
Ceace este foarte grav e faptul că acești învățători se pretind și sunt din nefericire considerați și domni.
De aceea Domnul nu vorbește ca ei ci zice:
„Dacă Eu Domnul și Învățătorul vostru„ punând înainte calitatea de Domn și apoi pe cea de Învățător, pentru a ne instrui ce importantă este vorbirea Biblică, față de vorbirea omenească.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu