vineri, 27 ianuarie 2012

ARTA DE A DISTINGE ÎNTRE UMBRE ȘI REALITĂȚI .................. 11.PUTEREA CELUI PREAÎNALT TE VA UMBRI

Maria a cunoscut această realitate a Celui Preaînalt cu umbra Sa binefăcătoare și creatoare. Luca 1-35.
„Cel ce stă sub ocrotirea Celui Preaînalt și se odihnește la umbra Celui Atotputernic„Ps.90, știe ca și Maria ce înseamnă acest privilegiu.
„Eu sunt umbra ta pe mîna ta cea dreaptă„ deoarece la dreapta Sa sunt desfătări vecinice ne spune Ps.16.
Din nefericire există și aici umbre înșelătoare.
Ca unul care în primii patru ani de serviciu am stat în mănăstirile regiunii Oltenia între ani 1950-1954, am avut de a face cu aceste umbre ca și nisipurile înșelătoare, deoarece, toți Mitropoliții, Exarhii, Episcopii, Patriarhii, se numesc și pretind a li se zice Preaînalți și Preasfințiți.
Înalți pot să fie, dar preasfințiți în niciun caz nu, deoarece Unul Singur Domnul Isus merită acest titlu. Am cunoscut pe unii dintre ei ca Sodomiți sau afemeiați.
Ziarele și filmele, au demonstrat afirmațiile mele, dar cu toate aceste lucruri dovedite, Românii cheltuiesc bani mulți deoarece li se cer sume mari pentru orice necaz omenesc, ca să se roage, deși nu am văzut nici-o nevoie rezolvată, ci din potrivă, sinucideri, acceptă umbrele respingând realitățile.
„Mai bine e să te încrezi în Domnul, decât să te încrezi în cei mari„ ne spune David.
Aceste umbre religioase costisitoare, înșeală milioane de români săraci, care dacă au doi sau trei decedați în decursul anilor, rămân datori pentru tot restul vieții, cu cheltuielile inutile de înmormântare.
„Blestemat este omul case încrede în om
„Binecuvântat e omul care se încrede în Domnul„ Ieremia 17-17.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu