luni, 30 ianuarie 2012

Ce spune Biblia despre degradarea alarmantă a sistemului nervos

Funiile simbolizeaza sistemul nervos...
 „Funiile tale s-au slăbit aşa că nu mai pot strânge piciorul catargului şi nu mai pot întinde pânzele Isaia 33- 23.
            „Cortul îmi este dărâmat, toate funiile îmi sunt rupte, fiii mei m-au părăsit, nu mai sânt; n-am pe nimeni care să-mi întindă cortul din nou sau să-mi ridice pânzele” Ieremia 10- 20.
            Am fost creaţi pentru un mod de viaţă normală, dar influenţa păcatului a condus omenirea la o stare anormală, în care sistemul nervos a cedat.
            Viaţa pe pământ este comparată cu o corabie din vechime, în care funiile şi pânzele joacă un rol determinant. Corabia cu care a călătorit Pavel de la Alexandria la Roma a fost cu pânze, nu cu motoare, şi transporta 276 de persoane şi o mare cantitate de grâu.
            Funiile simbolizează sistemul nervos care trebuie să strângă piciorul catargului, simbolul echilibrului şi să întindă pânzele, în funcţie de curenţii maritimi, vânturi şi steaua polară, busola marinarilor.
            Proorocul ne arată că mai întâi funiile slăbesc, adică primele care cedează la suprasolicitarea pe toate planurile a fiinţei umane, care apoi se rup şi pânzele nu mai pot fi întinse.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu