vineri, 23 decembrie 2011

O SINGURĂ ZI, DOUĂ MINUNI.

Astăzi 23 Iulie 2011 a fost o zi specială. Trebuia neaparat astăzi să ajung la Ploiești pentru a viza Bilanțul unei societăți. Când să plec bateria nu mai avea curent.



După o oră de încercări, întâlnesc un prieten care avea două mașini și mi-a dat bateria de la una și am rezolvat totul, chiar în clipa când nu mai vedeam nici-o speranță. Am mulțumit ca de fiecare dată, că ajutorul Domnului este nelipsit în toate nevoile noastre. Ps. 46-1.


La întoarcere în centru orașului Găiești, un șofer inconștient iese cu autoturismul de pe trotuar, drept înaintea mașini mele.


Deși circul de 50 de ani pe drumurile țării, niciodată nu am văzut așa ceva ca în numai doi metri mașina mea să se oprească în fața uneia a unui șofer cam nebun.


Numai îngerii lui Dumnezeu, pot interveni și intervin în astfel de împrejurări. Ps 50-15. Vreau să nu uit niciuna din binefacerile Domnului. Ps.103-1.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu