marți, 15 noiembrie 2011

ASTĂZI 11-11-2011 ora 11 și 11 minute 11 secunde.


Considerată zi fatală pentru unii, sau zi norocoasă pentru alții.

De exemplu în Las Vegas numărul căsătoriilor s-au triplat
astăzi față de alte zile, considerându-se o zi norocoasă.

Astăzi accesul la piramida Keops din Egipt, singura minune supraviețuitoare a celor 7 minuni din antichitate, dimpotrivă, a fost închis pentru a se evita procesiunile privind cunoașterea viitorului legate ce cifra 11 de 6 ori.

Când am vizitat anul trecut muzeul din Cairo am văzut cosciugul lui Tutancamon care are o greutate de 111 kg, din aur de 24 de carate. De fapt toate datele toate numerele și dimensiunile piramidei reprezintă ceva specific semnificativ.

Toți cercetătorii piramidei, am crezut că Euclid este descoperitorul numărului de aur 0,618, dar când am ajuns acolo în Egipt, am descoperit că deja cu 4000 de ani înaintea lui Euclid, constructorii piramidei au folosit acest număr pentru a putea construi această capodoperă unică pe planeta noastră. Isaia 19-19.

Dacă pretutindeni trebuie să-L vede pe Dumnezeu Creatorul, dela picătura de rouă la infinitul univers ar trebui să vedem în prima cifră arabă 1 pe Dumnezeul cel unic și veșnic.

Unicul creator tot ce face este unicat de o valoare unică.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu