miercuri, 27 mai 2009

Ce seamănă omul aceea va şi secera. Galateni 6- 7

Dacă nu am avea nici o informaţie divină şi nici o carte inspirată dar dacă am fi atenţi la istorie şi la evenimentele cotidiene am vedea, am descoperi un adevăr fundamental care nu poate fi pus pe seama întâmplării sau hazardului şi anume pronia divină care face ca încă de pe pământ binele să fie răsplătit, iar răul condamnat.
Doar câteva exemple cred că ne vor convinge despre legea fundamentală a echilibrului din Univers. Abimelec fratele lui Ghedeon sau Ierubaal, omoară pe o piatră pe cei 70 de fraţi ai săi Judecători 9- 5 ca după aceea el să primească după cap o piatră de moară aruncată de o femeie şi să moară pe loc. Judecători 9- 53.
Adoni-Bezec împăratul Cananiţilor şi Fereziţilor, este prins de Seminţia lui Iuda după intrarea lor în Canaan, şi i se taie degetele mari de la mâini şi de la picioare, şi înainte de a muri la Ierusalim declară că şaptezeci de împăraţi slujeau sub masa lui cu aceleaşi degete tăiate spunând “mi se face şi mie ce am făcut şi eu”. Judecători 1-7.
Atalia, împărăteasa lui Iuda, şi-a asasinat toţi nepoţii de parte bărbătească, 2 Cronici 22-10 dar după şapte ani este şi ea asasinată 2 Cronici 23-15. Haman pregăteşte o spânzurătoare de cincizeci de metri pentru Mardoheu, dar de fapt a pregătit-o pentru el, Estera 7-10, după cum este scris în Eclesiastul 10-8, „cine sapă groapa altuia cade el în ea”.
Ceauşescu în luna August 1989 a participat la o conferinţă internaţională unde şefii de state erau invitaţi pentru a decide abolirea pedepsei cu moartea în statele lor. Dânsul însă nu a fost de acord, păstrând pentru România această pedeapsă, dar de fapt a fost primul căruia i s-a aplicat. Dacă această pedeapsă ar fi fost abolită, conform dreptului internaţional, în nici un caz nu mai putea fi executat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu