joi, 14 februarie 2013

Ce dăm față de ce am primit



Dacă am realiza că nu rămânem decât cu ce am dat, ne-am schimba comportamentul radical.
Socrate spunea că nu e decât un singur bine Ioan 17-3, cunoașterea și un singur rău ignoranța.
„Poporul piere din ignoranță„
În timp ce Dumnezeu a dat tot ce a avut mai bun noi în general dăm tot ce avem mai rău, chiar când ne dăm pe noi înșine.
După Domnul Isus care S-a dat pe Sine Maria este un model de dăruire, dând Nardul de mare preț

      False prorocii.

 12-12-012 Curier anul XVIII/

„Pe 21 dec 2012, va începe sfârșitul acestui pământ opac de natură optică 3D va urma un an de transformare în 2013, pentru a deveni în final o panetă translucidă pur spirituală. In esență pe perioada celor 3 zile 20-22 dec. datorită unor energii extraordinare, planeta va trece întro nouă dimensiune numită 4D cu o nouă conștință„ Consiliul Andromeda.
Un călugăr Lama de la mănăstirea al Shanbalei anunță NASA că va fi un întunerec de 3 zile respectiv dela 20-22 dec. 2012
Calendarul Maya anunță că pe data de 21 decembrie 2012 va fi sfârșitul lumii.
Am fost chemat la televiziunea Argeș Tv, astăseară, în legătură cu acest subiect, unde am prezentat revista franceză „Ștință și Viață„ dec. 1983 unde era vorba de alinierea planetelor pe data de 25 decembrie 1983 iar pe copertă toate planetele din sistemul nostru solar cum se vor afla aliniate. Atunci se credea și era mai plauzibil sfârșitul lumii deoarece raportul forței de gravitate, din sistemul nostru solar era complet diferit, dar acea zi a fost cea mai liniștită cu toate falsele profeții halucinante.
Sfârșitul lumii are loc  în fiecare secundă pentru 3 ființe omenești, care mor pe pământ, și aceasta trebuie să ne preocupe. Am citit din Ioan 3-16 versetul de aur al Bibliei, arătând că nu trebuie să ne pregătim buncăre și alimente ci să credem în jertfa ispășitoare de la Golgota.
Da va fi un sfârșit, dar nimeni nu-l cunoaste nici chiar pe al său, afară cei ce se sinucid.
Dar înmulțirea prorocilor mincinoși uneori chiar printre așa zișii creștini, Domnul Isus ne-a spus că acesta este semnul sfârșitului lumii.     

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu