miercuri, 22 august 2012

Risipa desfătării ei. Apoc.18- 3.


„A căzut a căzut, Babilonul„.
Fără motive, unii comentatori Biblici, s-au grăbit să afirme la data de 11 sept.2001, prin căderea turnurilor din New York şi celelalte atacuri teroriste că America este Babilonul.
Babilonul nu este o ţară, ci un sistem mondial, format din reziduurile tuturor religiilor false ale pământului care î-şi are originea în ţara Şinearului, Irakul de astăzi, unde oamenii au încercat construirea Turnului Babel.
În cele două cuvinte din titlu, se cuprinde definiţia dată de Domnul acestui sistem. 
O umbră, o icoană preânchipuitoare a Babilonului, am văzut-o în oraşul luminilor Las Vegas construit în secolul trecut, în deşertul Nevada.
Am vizitat acest oraş de două ori, în perioada sa de glorie. Nimic din tot ce se spune în Apocalipsa 18, despre Babilon, nu lipsea în acest oraş supra numit capitala mondială a distracţiei şi a jocurilor de noroc.
Nu am crezut că voi trăi să văd, după grandoarea trecutului, dezastrul prezentului.
Acum am văzut ieri la Televizor, cartiere întregi de corturi cu Homeless adică oameni fără case, fără cele mai elementare utilităţi, lipsiţi de hrană, se atacă reciproc se omoară nemaiputând fi controlaţi.gas, turnul babel
La Paris astfel de oameni am văzut că primeau gratis, o masă caldă pe zi, dar în ţara tuturor posibilităţilor, nu am văzut aşa ceva.
În Las Vegas oamenii dormeau numai ziua, iar noaptea nu puteam circula din cauza aglomeraţiei.
La restaurante era cea mai ieftină mâncare din cauza mulţimii. Marile lucrări, şantiere de anvergură acum au fost abandonate din pricina crizei.
Nu ştim dacă această criză este începutul sfârşitului, dar Las Vegasul şi lumea întreagă, nu va mai fi niciodată ce a fost cândva, spun toţi sociologii. Risipa desfătării, nu putea avea alt sfârşit, decât cel prevăzut de Dumnezeu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu