sâmbătă, 17 octombrie 2009

Cine te crezi tu că eşti. Ioan8 - 53.

Cred că această întrebare pusă Fiului lui Dumnezeu şi relatată de Evanghelistul Ioan este culmea cutezanţei şi a tupeului omenesc.

Faptul că un vierme al pământului poate folosi o asemenea expresie este dovada decăderii fără limite a naturii omeneşti.

Răspunsul putea fi foarte diferit, de la un cutremur de pământ, la foc din cer, ca să dovedească cine este şi ce poate, dar ca totdeauna şi de data aceasta a fost pe măsura iubirii întrupate.

Dacă mă slăvesc Eu însumi, slava mea nu este nimic, dar Cel ce mă slăveşte este Tatăl Meu.

Oamenii mici totdeauna se dau mari, dar oamenii mari totdeauna se văd mici.

Trebuie ca El să crească, iar eu să mă micşorez, aşa a zis Ioan Botezătorul, şi aşa zice luna, oridecâteori răsare soarele.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu